Centra Handlowe

Bogata i angażująca oferta rozrywkowa to jeden z kluczy do zatrzyma klientów „na dłużej” w centrum handlowym. Według badań, co czwarty Polak odwiedza galerię, poszukując odpoczynku czy sposobu na spędzenie wolnego czasu.

Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają odpowiedzieć na konkretne potrzeby zarządców:

  • wydłużyć czas zakupów i zwiększyć obroty,
  • dostarczyć rozrywki i stworzyć miejsca sprzyjające rodzinnej rozrywce,
  • zaoferować przyjazną nawigacje po galerii,
  • wyróżnić się na rynku i zaplanować oryginalną akcję marketingową,
  • odświeżyć wystrój galerii.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z najciekawszymi propozycjami skutecznych rozwiązań technologicznych stworzonych przez ekspertów dla rynku Galerii Handlowych.

[read more=”Więcej…” less=”Mniej…”]
Wydłużenie Czasu Zakupów i Dostarczenie Rozrywki

Część rozrywkowa jest dziś niezbędna dla funkcjonowania obiektu handlowego – przyciąga rodziny z dziećmi i sprawia, że czas przeciętnie poświęcony na zakupy ulega znacznemu wydłużeniu. Mająca praktyczne zastosowanie teoria „flow”, implementowana w centrach handlowych, potwierdza, iż im więcej czasu klient spędzi centrum, będąc tym samym dłużej poddawany działaniom różnego rodzaju bodźców, tym większą ilość produktów nabędzie. Żeby strefa rozrywki przyniosła spodziewany efekt, musi być atrakcyjna dla klientów i inna niż w pozostałych centrach handlowych. W odpowiedzi na tę potrzebę przygotowaliśmy przemyślane strefy i systemy dostarczające rozrywki, wykorzystujące innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Przyjazna Nawigacja po Galerii Handlowej

Dziś teoria, mówiąca o tym, że aby zmaksymalizować koszyk zakupów klienta, należy „przeciągnąć” go po jak największej ilości uliczek i zakamarków galerii, przestaje się sprawdzać. W czasach, gdy centra handlowe są masowo rozbudowywane, a powierzchnia handlowa największych sięga nawet 100 000 m², takie podejście może poważnie zrazić klientów, a przede wszystkim zniechęcić ich do kolejnej wizyty i zdecydować o wyborze innego miejsca na zakupy. Od czasów, kiedy teoria “utrudniania” odnalezienia drogi do poszukiwanego sklepu była u szczytu popularności, zmienił się także sam gość galerii. Obecnie coraz dłużej pracujemy i coraz więcej zarabiamy, czego konsekwencją jest notoryczny brak czasu. Klient o grubym portfelu ma do zakupów podejście zadaniowe. Najlepiej czuje się tam, gdzie może bez problemu odnaleźć sklepy z asortymentem, którego poszukuje, nie tracąc czasu na błądzenie po labiryncie alejek. Nowoczesny konsument jest świadomy. Dziś centra handlowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich gości i dbają o to, by wizyta w centrum była dla nich przyjemnością. Ten cel skutecznie wspierają nowoczesne rozwiązania technologiczne, które pozwalają nie tylko zaoszczędzić czas, ale także skutecznie poznać potrzeby klientów.

Wyróżnienie się na rynku

W czasach rosnącego nasycenia powierzchnią handlową i zaostrzającej się konkurencji centra, aby przyciągnąć i utrzymać klientów, muszą zwracać uwagę, zachwycać i przede wszystkim wyróżniać się na rynku. Obiekty handlowe upodobniają się do siebie pod względem rozwiązań architektonicznych, tenant miksu, oferty rozrywkowej, a nawet aranżacji wnętrz. Coraz trudniej znaleźć elementy, które mogą zaskoczyć klientów i stać się znakiem rozpoznawczym galerii. Ciekawym rozwiązaniem tego problemu są niestandardowe projekty multimedialno-technologiczne. To jedno z nielicznych pól, które pozwalają na wyróżnienie się na rynku i pozostanie zapamiętanym wśród klientów. Dzięki technologicznemu wyróżnikowi można nie tylko stać się miejscem częstszych zakupów, ale nawet wpisać się na dobre do grona atrakcji turystycznych danego miasta.

Odświeżenie wystroju

Elementem, który w znacznym stopniu wpływa na atrakcyjność galerii handlowej, jest aranżacja wnętrz. Z analiz przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International wynika, że dla co trzeciego klienta wystrój centrum ma największy wpływ na częstotliwość odwiedzin. Wedle szacunków brytyjskiego Design Council inwestycja w wystrój przekłada się również na lepszy wynik finansowy – każde 100 funtów przeznaczone na przemyślaną aranżację sklepu, zwiększa jego obroty o kolejne 225 funtów. Jedną z najistotniejszych funkcji proponowanych rozwiązań jest ich uniwersalność i szybka możliwość dopasowania do okoliczności (święta, pory roku, wydarzenia). Nowoczesne rozwiązania interaktywne i multimedialne doskonale wpisują się w te potrzebę, pozwalając nowoczesnemu najemcy na sprawne zarządzanie wystrojem galerii i tworzenie idealnego dla chwili nastroju.

[/read]

Zapraszamy do poznania gamy rozwiązań Aduma, zaprojektowanych by odpowiedzieć na wyzwania stojące przed nowoczesnymi zarządcami!