Mobilna Galeria Handlowa

Mobilna Galeria Handlowa
18 kwietnia 2017 admin

Aplikacja mobilna to rozwiązanie umożliwiające klientom centrum handlowego posiadanie swojego osobistego, kieszonkowego Wayfindera wzbogaconego o dodatkowe funkcje, wynikające ze spersonalizowanego charakteru nowoczesnych telefonów komórkowych. Rozwiązanie jest przeznaczone na platformy: Android, Windows Phone oraz iOS. Istnieje również możliwość opracowania aplikacji z funkcjami i grafikami dedykowanymi do wykorzystania na tabletach.

Oprócz Wayfindera aplikacja dla galerii handlowej może zawierać:

  • Moduł informacyjny: z informacją o godzinach otwarcia galerii, funkcją nawigacji z dowolnego miejsca do centrum handlowego przy wykorzystaniu GPS, listą sklepów oraz szczegółowymi wiadomościami o każdym z nich. Moduł zawiera inteligentną wyszukiwarkę z funkcją autocomplete, wyszukującą sklep po nazwie, branży bądź asortymencie;
  • Nawigację: interaktywną mapę umożliwiającą łatwe odnalezienie poszukiwanego sklepu na planie centrum. Mapa jest obsługiwana za pomocą dotyku, co w połączeniu z widokiem 3D lokali oraz możliwością bezpośredniego przejścia do szczegółowych informacji na temat sklepu, skutkuje niezwykle intuicyjną obsługą. Istnieje także możliwość wyznaczania najkrótszej trasy do poszukiwanego sklepu po zaznaczeniu przez użytkownika aktualnej lokalizacji na mapie oraz odnalezienia wcześniej zaparkowanego samochodu;
  • Dodatkowe funkcjonalności związane z technologią Bluetooth Low Energy: Dzięki wykorzystaniu technologii iBeacon istnieje także możliwość łatwej nawigacji wewnątrz budynków, w tym mapowania położenia osoby na terenie centrum, co pozwala gościom na łatwiejsze znalezienie drogi na terenie galerii. Moduł ten daje także dodatkowe możliwości Zarządcom: istnieje możliwość monitoringu najbardziej uczęszczanych stref i sposobów przemieszczania po obiekcie; wysyłanie komunikatów promocyjnych w zależności od położenia osoby, zintegrowania galeryjnych nośników reklamowych z systemem i dopasowania wyświetlanego na nich przekazu do konkretnych odbiorców czy budowania zaawansowanych gier promocyjnych opartych o zadania do wykonania w określonych miejscach galerii (gra miejska / galeryjna).
  • Personalizowane kupony: funkcjonalność umożliwia przesłanie kuponu rabatowego wybranej grupie osób. Kupon jest zabezpieczony przed wielokrotnym wykorzystaniem. Wyjątkowe oferty trafiają do użytkowników na podstawie profilu klienta i sklepu oznaczonego przez niego jako ulubiony.
  • Wydarzenia, promocje i nowości: Umożliwiają dotarcie do wszystkich użytkowników z informacją o wydarzeniach, promocjach i nowościach w galerii poprzez komunikaty typu PUSH. Otrzymaną informacją użytkownicy mogą dzielić się ze znajomymi na Facebooku;
  • Lista zakupów: pozwala na głosowe wprowadzanie pozycji do listy oraz wygodne usuwanie za pomocą gestu przekreślenia palcem. Do każdego produktu na liście można załączyć zdjęcie i przypisać je do konkretnego punktu usługowego bądź sklepu na terenie galerii.

Aplikację można także poszerzyć o moduły konkursowe, loteryjne, program lojalnościowy, mobilną czytelnię, system kuponów czy wykorzystanie gier mobilnych, np. Dino odkrywca czy Gorące okazje, pozwalających realizować cele marketingowe i sprzedażowe centrum. Definiowanie komunikatów PUSH, informacji o wydarzeniach i promocjach  może być wykonywane z poziomu aplikacji WWW. System w prosty sposób integruje się systemem zarządzania stroną internetową galerii. Na życzenie możliwe jest stworzenie odrębnego CMS  na potrzeby aplikacji mobilnej.

Jesteś zainteresowany produktem?

KUP TERAZ