Wykorzystując efekt „Rozsypywania” można skutecznie przyciągnąć uwagę Klienta, aby zaprosić go do interakcji na różnego rodzaju nośnikach. To jeden z częściej i chętniej wybieranych efektów, który niezmiennie spotyka się z zainteresowaniem odbiorców kreacji marketingowych. Jedną z jego zalet jest prostota i przyuwająca uwagę interakcja.

Możliwości dostosowania:
Tło | Grafika – 1024×768 px; min. 72 DPI [PSD, JPG, TIFF, AI, EPS] Film – 1920×1080, 1280×720 [MOV, MPEG] – 720×576, 720×480 [AVI] |
Elementy rozsypujące | Grafika z kanałem alpha – min. 100×100 px; min. 72 DPI [PSD, PNG, AI, EPS] |
Nakładka | Grafika z kanałem alpha – 1024×768 px; min. 72 DPI [PSD, PNG, AI, EPS] |
Categories:APLIKACJE, Aplikacje interaktywne
0 Likes